Joanna Czapska

Joanna Czapska

Joanna Czapska

Rodowita warszawianka, tymczasowo mieszkająca w Portugalii. Licencjonowana pośredniczka, specjalizująca się w wynajmie i sprzedaży nieruchomości luksusowych. Twórczyni Partners International – najstarszej agencji nieruchomości premium w Warszawie, jedynej obecnej w raporcie nt. polskiego rynku nieruchomości, opublikowanym w miesięczniku Forbes w 2018 roku. Zajmuje się obsługą klientów kluczowych i międzynarodowych. Konsekwentnie umacnia pozycję firmy, dbając o najwyższy standard obsługi, unikalne portfolio nieruchomości, profesjonalny zespół doradców oraz rozwój agencji na nowe rynki. Kocha to co robi, więc tak naprawdę nie pracuje. To jej ufają zarówno biznesmeni chcący zainwestować swoje majątki, jak i szare eminencje świata kultury i biznesu, którzy liczą na dyskrecję przy kupnie lub sprzedaży domu.

Przez 26 lat działalności rozwinęła firmę do rangi lidera rynku, o czym świadczą liczne rekomendacje oraz zdobyte nagrody – tytuł Top Woman in Real Estate w kategorii Residential Sales w 2019 roku, statuetka w kategorii Lider Rynku Nieruchomości 2019 roku, a w ostatnim czasie nagroda Lider NIeruchomości Otodom w Województwie Mazowieckim 2020. Klienci doceniają jej doradztwo ponieważ czują, że to co robi – to więcej niż praca, to pasja, która wyzwala nieograniczone pokłady pomysłów, energii i zaangażowania. Według niej prawdziwa wartość pośrednictwa to dzielenie się wiedzą i doświadczeniem z klientem, który w oparciu o nie podejmuje często kluczowe decyzje w życiu. Wszystko na koniec dnia i tak weryfikuje rynek – a skoro źródłem 60% klientów agencji są polecenia, to jej filozofia działa.

Jej główne motto – pracuj ciężko i bądź uczciwy – to cechy nieczęsto spotykane na rynku pośredników. Od współpracowników wymaga określonej postawy względem problematycznej kwestii klienta, na którą składać się może: skuteczna sprzedaż nieruchomości, zakup idealnego domu, czy znalezienie odpowiedniego apartamentu na wynajem. To podejście opiera się na zasadach: odciążania klienta na wszystkich etapach współpracy, merytorycznego wsparcia w podejmowaniu decyzji, oszczędzania czasu klienta, w atmosferze serdeczności, empatii i pełnego zaangażowania. Dzięki temu klient ma możliwość osiągnięcia maksimum korzyści, przy minimalnym wysiłku własnym.Partners International pod kierownictwem Joanny, stało się silną marką, której działania każdego dnia inspirują rynek nieruchomości premium.

Rok 2020 okazał się przełomowym. Agencja zadebiutowała w Trójmieście, otworzyła też przedstawicielstwo w Portugalii. Do bordowych szeregów dołączyło aż dwadzieścia nowych osób. Rekordowe transakcje sprzedaży opiewały na ponad 13 i ponad 10 mln zł – w tym drugim przypadku, cena przekroczyła magiczną barierę 50 000 zł/m2 . Decyzje okazały się trafne, dzięki czemu Joanna ze spokojem kontynuuje pracę w Nowym Roku. Nie byłoby to możliwe, bez zaangażowania brokerów, a także własnego zespołu marketingowego. Cele na 2021 rok związane są z potrzebami klientów, które nie zostały jeszcze odpowiednio zaspokojona przez rynek m.in w zakresie outsourcingu usług sprzedaży i marketingu dla deweloperów. Joanna pozostaje otwarta na kolejne debiuty, kształcenie nowych profesjonalistów oraz spektakularne transfery.

Prywatnie mama oraz zapalona miłośniczka i zawodniczka jeździectwa.