Ekspertka w dziedzinie doświadczeń i satysfakcji klientów, absolwentka Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, certyfikowana audytorka norm ISO 9001 i 14001. Od ponad 14 lat związana z obszarem sprzedaży i obsługi klienta, gdzie działa aktywnie na rzecz budowania kultur organizacyjnych opierających się na satysfakcji konsumentów i budowaniu z nimi trwałych relacji. Magda prowadziła innowacyjne projekty w największych firmach telekomunikacyjnych w kraju (Orange i UPC), a obecnie jako Customer Experience Expert, dba o doświadczenia klientów Echo Investment. Aktywnie wspiera wszelkie działania mające na celu poprawę efektywności procesów i pozytywny wpływ na doświadczenia klientów. Modyfikuje i buduje procesy w oparciu o wyniki badań satysfakcji klientów. Jak sama mówi, standardy to jej drugie imię – tworzy je, wdraża, wspiera i dba o stosowanie. We wszystkich swoich działaniach i projektach na pierwszy plan wysuwa głos klientów i ich prawdziwe potrzeby. Propagatorka ciągłych zmian, nieustannie kwestionująca status quo.