41. Anna Strożek

41. Anna Strożek

41. Anna Strożek

Anna Strożek już od 7 lat koordynuje działania komunikacyjne w Skanska, w tym od 3 lat po stronie spółki mieszkaniowej Skanska.

W swojej pracy udowadnia, że kluczem do sukcesu jest nie tylko skupianie się na celach biznesowych, ale także promowanie wartości spółki i edukowanie społeczeństwa.

Efektem jej działań jest sukces Green Living by Skanska – lifestylowego a zarazem edukacyjnego bloga i fanpage’a, który w 2019 roku podbił branżowe rankingi. To unikalny na rynku mieszkaniowym projekt, budujący społeczność wokół tematu życia w centrum miasta w zgodzie z naturą i wykorzystaniem mądrych rozwiązań, podnoszących poczucie komfortu.

Rozwijany przez Annę Strożek fanpage nie tylko promuje najważniejsze wartości marki, jednocześnie w subtelny sposób przybliżając inwestycje dewelopera, ale też sprzedaje.

Anna Strożek jest także inicjatorką kampanii społeczno-edukacyjnej „Bezpieczni w domu i mieszkaniu”, którą rozwija już od czterech lat. W jej ramach Skanska wraz z aktorami teatru Studio Yapa prowadzi cykl spektakli, w przystępny sposób pokazując dzieciom zasady zachowania bezpieczeństwa w domu.